Google Partner Ügynökség

Google Partner Ügynökség

Mi jelent a Google Partner ügynökség

Azok az ügynökségek, amelyek kezelik, optimalizálják a Google AdWords hirdetéseket a vállalkozások számára, büszkén jelenítik meg a „Google Partner” jelvényt, de mit is jelent pontosan ez az Ön számára? 

Miért érdekelné, hogy valaki Google Partner Ügynökség legyen?

A Google-partnernek való minősítéshez az ügynökségeknek teljesíteniük kell bizonyos kritériumokat, ideértve a következőket: Kezelje 10 000 USD dollár kiadását az elmúlt 90 nap során, legalább 1 hitelesített taggal rendelkezik , teljesíteni kell a teljesítményre vonatkozó követelményt: a cégnek stabil összesített hirdetési bevétellel és bevétel növekedéssel kell rendelkeznie, valamint fenn kell tartania, illetve bővítenie kell az ügyfélbázisát. A Partners 18 hónapon keresztül értékeli a kezelői fiókkal összekapcsolt ügyfélfiókokat. A Partners legalább 12 havi ráfordítási tevékenységet követel meg a kezelői fiókban. Ennek tükrében érdemes megfontolnia, amikor megvizsgálja, hogy kikkel társulhat tovább, hogy megfelelően optimalizált AdWords eredményeket érjen el.

Konkurencia harc:

Az AdWords elsősorban a kulcsszavak licitálására irányul, így magasabb rangot kap, mint versenytársai. Ha AdWords ügynöksége egy kulcsfontosságú versenytárs mellett dolgozik, akkor alapvetően a két vállalkozás versenyez egymással, ami növeli a kattintásonkénti költséget – az az összeg, amelyet a webhely minden egyes látogatója után fizet a hirdetésből. Győződjön meg arról, hogy a versenytársakat nem ugyanaz az ügynökség kezeli.

Google Partner Ügynökség speciális szakterületei:

A Premier Partnerek speciális szakterületeket szerezhetnek a keresés, a mobil, a videó, a megjelenítés és a vásárlás területén is, ha mindegyik szakterületen legalább két tanúsítvánnyal rendelkező személy vesz részt, és 90 000 napos időszak alatt 10 000 USD-t meghaladó kiadást fizetnek az adott területen. A kampanyugynokseg.hu ezt a kitűntető jelvényt is megszerezte, tudásával is támogatva az internet területén hirdető vállalkozásokat.

Sok kritérium mellett miért lényeges szempont ez a Google hirdetések kezelésénél?

A Google Partner Ügynökségek tevékenységét folyamatosan értékeli a Google, ezt jelenti például a javaslatok megtekintése, azok kezelése, és a javaslatok elfogadási aránya is. Ez azért is érdekes, mert a kampányok minőségét ezzel lehet javítani, optimalizálni. Az optimalizálási pontszám is jól mutatja egy adott kampány kezelésének minőségét. Sajnos kaptunk már olyan Google Adwords fiókot, amelyben a kampányok optimalizálási százaléka még a 30%-ot sem érte el, és ennek ellenére senki nem értette, hogy miért nem elég hatékony a hirdetések kezelése. Az Adwords fiók kezelés, olyan mint egy műszer, amely kezelését meg lehet tanulni, de a tapasztalatokat folyamatosan kell fejleszteni, és karbantartani. Az sem véletlen, hogy a minősítéseket, vizsgákat évente kell megújítani, hiszen a fejlesztések ütemével minden Google Partner Ügynökségnek lépést kell tartani!

A Google Partnerrel való együttműködés 7 előnye

Számos előnye van a Google Partner ügynökség kiválasztásának.

1. A Google Partners szakértők

Amikor pénzt fektet be a PPC-be, olyan társasággal szeretne együttműködni, amely a legjobb eredményeket fogja elérni. A legtöbbet szeretne kihozni pénzéből, és elkészíteni a legjobb kampányt. A Google Partner vállalat segítséget nyújt a legjobb kampány elkészítésében. Tapasztalataik vannak a Google Ads használatával, és olyan személyzettel rendelkeznek, akik magasan képzettek a Google Ads használatához. Ön egy olyan ügynökséggel együttműködik, amely ismeri a Google hirdetések működését, előnyeit és hátrányát. Egy olyan céggel szeretne együttműködni, amely nem csupán a szokásos feltételeket ismeri. Fontos, hogy partnerünk legyen egy olyan céggel, amely hatalmas ismeretekkel rendelkezik a Google Ads-ről, mivel ez segít maximalizálni a kampányát. A Google Partners partner vállalatok jól ismerik a Google Ads, és kampányt készíthetnek, amely az Ön vállalkozása számára működik.

2. A Google Partner Ügynökség folyamatosan naprakész a legfrissebb PPC-adatokkal

A digitális világ folyamatosan fejlődik és változik. Fontos, hogy a változások tetején maradjunk, hogy a legtöbbet hozhassuk ki digitális marketingtervéből. A legújabb módszereket akarja használni, így a legtöbbet hozhatja ki kampányából.

Amikor egy Google Partner ügynökséggel dolgozik, akkor egy olyan céggel dolgozik, amely naprakész a legújabb változásokkal kapcsolatban. A Google megköveteli partnereitől, hogy folyamatosan tanulják meg a változásokat. Ezeknek a társaságoknak újbóli igazolási vizsgákat kell elvégezniük annak biztosítása érdekében, hogy jól tudják a legújabb változásokat.

A Google segíti ezeket a vállalatokat azáltal, hogy képzést nyújt számukra, így biztos lehet benne, hogy az információ közvetlenül a forrásból származik. A vállalkozásnak a változások tetején kell lennie, hogy a legjobb kampányt biztosítsa Önnek. A Google gondoskodik arról, hogy megtörténjen. Ha egy cég frissíti a képzést, akkor már nem Google Partner. Fontos, hogy a partnerek folyamatosan tanuljanak és naprakészek legyenek.

A Google Partner társaság kiválasztásával olyan céggel dolgozik együtt, amely a legfrissebb a Google Ads változásaival kapcsolatban.

3. A Google Partner Ügynökség gyakorolja azt, amit prédikál

Az egyik legfontosabb dolog, amelyet egy társaságnál keresni kell, hogy gyakorolja azt, amit prédikál. Ha egy cég eladni fog Önnek valami olyan jellegzetességét, mint például a keresőmotor optimalizálása (SEO) vagy a PPC, látni szeretné, hogy ezeket a módszereket a saját vállalkozásához használja.

Amikor együtt dolgozik egy Google Partner ügynökséggel, garantálhatja, hogy PPC-t használnak saját vállalkozásukhoz. Folyamatosan gyakorolniuk kell a PPC használatát, hogy új és innovatív módszereket dolgozzanak ki ügyfeleik PPC kampányainak fejlesztésére. A Google előírja, hogy ezek a cégek gyakorolják és kipróbálják az új módszereket, hogy lépést tartsanak a változásokkal.

A Google Partners folyamatosan készít PPC hirdetéseket, és különféle kulcsszavakat használ annak meghatározására, hogy mely kulcsszavak működnek a legjobban. Folyamatosan kísérleteznek, hogy kitalálják, hogyan lehetne jobb PPC kampányokat készíteni ügyfeleik számára.

Ez biztosítja, hogy egy olyan céggel dolgozzon, amely a legtöbb tapasztalattal rendelkezik. Ezek a legjobb kampányt nyújtják vállalkozása számára.

4. A Google Partner Ügynökség gyorsan segíthet Önnek

Ha kampányt futtat, problémák merülhetnek fel. Hirdetését rosszindulatú programok támadhatják meg, ami megállítja a kampány futását. Bármelyik kérdés felmerülhet, amely negatívan befolyásolja kampányát.

A Premier Google Partnernek van egy külön Google ügynökségi csapata, amellyel kapcsolatba léphetnek. Ha kampánya fut, és rosszindulatú szoftverek támadnak meg, akkor ez költségeket és költségeket jelenthet üzleti életében. Napokba telt, mire ön egyedül megoldja a problémát.

A Premier Partner munkatársaival gyorsan ügyelhetnek a problémára. Ez megtakarítja az üzleti időt és pénzt, mivel közvetlen vonalon vannak a Google-hoz. Ez egy kiváló lehetőséget kínál a Premier Partner számára vállalkozása számára.

5. A Google Partner Ügynökség kiváló szolgáltatást nyújt

A Google gondoskodik arról, hogy a Google Partner cégek kiváló szolgáltatást nyújtsanak. A partner maradáshoz a vállalatoknak fenn kell tartaniuk a Google szabványait. Folyamatosan kiváló szolgáltatást kell nyújtaniuk ügyfeleik számára.

Amikor együtt dolgozik egy Google Partnerrel, akkor a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtják Önnek. Fontos, hogy partnere legyen egy olyan társaságnak, amely kivételes szolgáltatást nyújt Önnek. Ha a pénzt egy vállalatba fekteti be, akkor válasszon egyet, amely kiváló szolgáltatást nyújt Önnek.

6. A Google Partner Ügynökség hozzáférést biztosít a béta funkciókhoz

A Google számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyeket kipróbálnak, mielőtt a nyilvánosság számára hozzáférést biztosítanak hozzájuk. Ezek a szolgáltatások általában a Google Google Ads rendszer legújabb frissítései.

Amikor együtt dolgozik egy Google Partner ügynökséggel, akkor hozzáférhet ezekhez a béta funkciókhoz. A Google Partners integrálhatja a béta funkciókat az Ön tervébe. Ez elősegíti, hogy feljebb kerüljön a verseny.

Ezeknek a szolgáltatásoknak kizárólagos hozzáférése van, így azok a marketingcégek, amelyek nem a Google Partners, nem férnek hozzá ezekhez. Fontos egy olyan marketing társaság használata, amely partner, mert hozzáférhet ezekhez a fontos béta funkciókhoz.

7. A Google Partner Ügynökség közvetlenül működik együtt a Google-lal

A legjobb dolog a Google Partnernél az, hogy közvetlenül működnek együtt a Google-lal. PPC-hirdetéseit a Google platformján keresztül üzemeltetik. Ezek az egyik legnépszerűbb keresőmotor-platform, amelyet a felhasználók keresések végrehajtására használnak.

Az Ön vállalkozása számára nehéz közvetlen kapcsolatot létesíteni a Google-lal. Ha problémákba ütközik, vagy segítségre van szüksége, nehéz feladat lehet kapcsolatba lépni valakivel a Google-lal. Több százezer más vállalkozás próbál kapcsolatba lépni a Google-lal is, ami megnehezíti vállalkozása számára a kapcsolat felépítését.

A Google Partners közvetlen hozzáféréssel rendelkezik a Google-hoz

Amikor egy Google Partner vállalatot használ, akkor közvetlen kommunikációs vonal van a Google-lal. A Google ezeknek a vállalatoknak a saját csapatát biztosítja, így mindig van valakivel, akivel kapcsolatba léphetnek. Ezek a vállalatok közvetlenül a Google-lal beszélnek, hogy számos típusú témát kezeljenek.

A Google Partnerével kapcsolatba léphet fiókja vagy releváns betekintésének optimalizálásával. Amint problémák vagy aggályok merülnek fel, garantálhatja, hogy közvetlen vonallal rendelkezik ezek megoldására.

Mivel közvetlenül a Google-lal dolgoznak, képzésük a Google-tól származik. Mint korábban kifejtettük, a Google képzéseket biztosít a Partnerek számára a Google hirdetési kampányainak javítása érdekében. Ezeket a vállalatokat folyamatosan képzik a legújabb szolgáltatásokról és azok használatáról.

A Google Partners közvetlenül, a Google-tól kapja meg információit, képzését és tanúsítását. Ez azt jelenti, hogy sokkal jobb Google Ads kampányt fog kapni, mert közvetlenül az a PPC-hirdetést üzemeltető platformon szerezik és alkalmazzák az ismereteket.

A Google Partner cég igénybevételével nagyszerű kampányt kap, amely eredményeket hoz vállalkozása számára.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük