Archívum: Blog

Hamis kattintások érkeznek hirdetéseire?

Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta? Sajnos többször is előfordul hogy azt vesszük észre weboldalunkon, vagy webáruházunkban, hogy amikor adwords hirdetést készítünk vagy futtatunk egy kampány ügynökségen keresztül vannak olyan kattintások aminél jól látható hogy a felhasználó 1-5 másodpercet tölt…

Google hirdetés kezelése

Sikeres Google hirdetések kezelése

Szeretne olyan sikeres Google Adwords hirdetési kampányt felállítani, mint ez? Egy sikeres Google Adwords hirdetés kezelés története. A Covid-19 hatása valószínűleg jelentős változást váltott ki a vásárlási szokásokban, de ez nem jelenti azt, hogy az emberek abbahagyták a kiadásokat. Éppen ellenkezőleg, az online vásárlás bizonyos ágazatokban gyorsan növekedett. A kampanyugynokseg.hu alkalmával örömmel oszthatjuk meg egy…

Adwords Ügynökség

Adwords Ügynökség

Mi jelent a Google Partner ügynökség?  Az az Adwords ügynökség, amelyek kezelik, optimalizálják a Google AdWords hirdetéseket a vállalkozások számára, büszkén jelenítik meg a „Google Partner” jelvényt, de mit is jelent pontosan ez az Ön számára?  Adwords Ügynökség előnye Miért érdekelné, hogy valaki Google Partner Ügynökség legyen? A Google-partnernek való minősítéshez az ügynökségeknek teljesíteniük kell…

Google Adwords Kampány

Hogyan tervezhetőek meg a jövedelmező Google hirdetések?

Google hirdetések készítésének folyamata: Milyen eszközt használjunk a jó Google hirdetések során? A használni kívánt eszköz a Google AdWords kulcsszó tervező eszköz. A kulcsszó választó eszköz megmutatja, hogy az adott kulcsszóra mennyien keresnek, milyen releváns kapcsolódó kifejezések, szavak vannak, és várhatóan milyen forgalmat ér el az alkalmazásuk során. Mindez az információ segít meghatározni, mely kulcsszavakat…

Google hirdetések

Mit kínálhat AdWords-kampányában, ami ellenállhatatlan?

Hogyan lehet kitűnni az összes többi hirdetés közül, amelyeket látni fog a keresési eredményekben? A válasz legyen ellenállhatatlan ajánlata, amely a következő 4 alkotóelemből áll: A. Érték A termékének vagy szolgáltatásának értékesebbnek kell lennie, mint az ár. Ez az alapvető marketing alapja. Ez nem azt jelenti, hogy ajánlatának olcsónak kell lennie. Csak egyértelműen meg kell…

Adwords fiókkezelés ára

Adwords fiókkezelés ára

Adwords fiókkezelés ára után érdeklődve sokan kérdezik, mennyibe kerül az Adwords fiókkezelés? Mennyibe kerül egy Adwords kampánykezelés és reklámozás? Egyszer van egy költségünk amit magának a Google-nek fizetünk a kattintások után. Ez azt jelenti, hogy ha rákattintanak a hirdetésre az emberek, vásárlók, érdeklődők, akkor úgynevezett kattintásonkénti költséget nekünk kell megfizetni. Ez jelenti az egyik részét…

Google adwords fiókkezelés

Google Shopping Hirdetések

A Google shopping hirdetés egy termék listázó hirdetés, mely során a terméket az árával és fényképével együtt mutatja be. A Google Shopping hirdetésekhez nem kell szöveget fogalmazni külön, mer a Google a fent említett táblázat alapján összeállítja helyetted. A Google Merchant Center táblázatának karbantartása Ha nincs megfelelően kitöltve a termékadat táblázatod, akkor nem jó ötlet belevágni a…